tisdag 24 maj 2011

Hälsning



Hej vänner!

Det är några som har frågat mig var min gamla blogspot blogg är och om den kommer att finnas tillgänglig. Tyvärr går inte det. När jag återtog bloggen igen efter min paus ändrade den adress så att jag var tvungen att börja om på nytt. Däremot kan jag komma åt gamla inlägg så vem vet, jag kanske publicerar något gammalt ibland också. Vi får se. Det är i alla fall därför det ser ut som om jag nyss startat bloggen:)

Hoppas ni har en fin vecka! Idag tänkte jag skicka ett vykort till er. From me to you! Det är klickbart så att ni kan läsa lite lättare.

Ha en riktigt bra dag!

KRAM

Jenny

4 kommentarer:

  1. Tack för kortet. En text som sätter en att fundera.
    Ha en fin dag!
    ~marita~

    SvaraRadera
  2. Den var så fin så den sparade jag ner och la på dataskrivbordet. Detta är en sak som man vet men behöver påminnas ofta om.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Fina ord! Roligt att du är tillbaka med bloggandet. Jag har saknat din blogg!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för det tänkvärda kortet!
    Önskar dig en mysig helg, kram Jenny

    SvaraRadera