torsdag 12 maj 2011

TACK!


Tusen tack för ert mottagande här på bloggen! Ni är helt underbara! Jag hade verkligen inte förväntat mig det här. Jag trodde att ni hade glömt mig :)

Jag skiner som en sol när jag går in här, det känns verkligen jättekul!!! Kram på er!

Jag vet inte hur det är med er men för mig kom den här tidiga våren som en stor lottovinst :) Vi har haft massor att göra efter vårt takbyte som vi gjorde i höstas/vintras och på grund av en tidig vår ligger vi jättebra till! :) Det känns otroligt skönt :) Det har hänt lite här, både ute och inne, för ni trodde väl inte att vi har suttit still? ;)Jag ska skärpa mig och ta lite bilder här hemifrån så att ni får se.

Nu måste jag åter till mitt "jobb". Jag ska lansera Henning Mankells nya bok och göra hans bokomslag *hihi* En riktigt rolig (studie)uppgift! Som om inte det vore nog ska jag skriva baksidetexten också så nu får jag ta fram mina författardrömmar och skriva en cliffhanger till en deckare *hihi* Kanske man ska ta och spränga något i bitar? ;)

Ha en toppenbra dag vänner!

KRAM

Jenny

5 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka :) Vilken intressant studieuppgift! Många kramar från Emilia

    SvaraRadera
  2. Hej

    jag säger som de andra, välkommen tillbaka, jag har saknat att läsa dina inlägg! du var den första bloggen jag började följa för ett par år sedan =) men man måste ju göra det som känns bäst själv! jag har någon sorts lam ursäkt till blogg =P som jag slänger in ett inlägg på då och då =) trodde jag skulle vara mer frekvent men det passade visst inte mig!

    Blir kul att se lite om vad som hänt hos dig sedan sist.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Oi, virker som vi har en lik drøm.....klem og god helg

    SvaraRadera
  4. Jag har din blogg som länk på sidan av min. Den länken går till den gamla bloggen och därifrån klickar jag mig vidare. Lite bökigt, men ganska skönt om du låter den gamla ligga kvar :-)

    Härligt att du bloggar lite igen!
    Kram Sussie

    SvaraRadera