måndag 16 januari 2012

Ny vecka


Hej på er!

En ny vecka har börjat och vi börjar ticka mot slutet av Januari. Ja, jag vet, jag är lite före min tid men vad sjutton det är väl bra om man är positiv ;)
Helgen som var bestod av mycket vila för min del men även av lite småpyssel i ett projekt som pågått i det tysta. Jag har efter 9.5 år äntligen fått mig ett skafferi! Roligt! :) Det fattas bara en på sikt ny, fin lampa men annars blev det precis så som jag ville ha det. Ordning och reda, det är en bra grund för en Feng shui konsult ;)  
När projektet är helt färdigt ska ni få se. Idag får ni en gammal bild från salen igen. Lite opiffat från Jennys hem och harmoni :)
Ha en riktigt fin vecka så får vi se om jag hinner fler inlägg. Hoppas!
Kramkram

10 kommentarer:

  1. Så fint med sommarblomstren! Fräscht och fint som vanligt hos dig!:) Gu så härligt med ett skafferi, nu blir jag nyfiken på var du har det!..ser fram emot bilder på det!
    Stor kram :)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!!

    Nej, så glad jag är för din skull att du skall få ett skafferi!! Något jag också drömmer om men får nog förbli en dröm än så länge!! Ser verkligen framemot bilder från ditt skafferi!!
    Fin bild du bjuder på, soffan ser väldigt inbjudande ut och älskar rummet ljus!!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny! Så fin bild! Skoj med skafferi, åh vad det ska bli så skoj att se för mig som håller på att planera kök! Det kommer att innehålla ett platsbyggt skafferi.. Iallafall om min plan går igenom. :) kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Trevlig blogg!! Vad har du för färg o storlek på din nya matta gåsöga??
    Och fotpallen är den från IKEA?? Vilket tyg har du den i ?
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Tusen tack, kul att du gillar den! :) Mattan är beige och i storlek 140x200. Den hade kunnat vara större egentligen, jag gillar när mattorna ramar in sittplatser. Fotpallen är gammal och är från Mio. Den tillhörde en fåtölj som jag sålt för länge sedan. Tyget är nog lite cremevitt om man jämför med soffan som är kritvit. KRAM!

      Radera
  5. Vackra virkade ting!!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild, ser så mysigt ut kram

    SvaraRadera
  7. Hej eva här !så
    fina vita skira gardiner du har ..Var kommer dem i från?

    Har du sytt dem eller kööpt dem?

    Fin blogg o fina bilder.

    Mvh
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva! Tusen tack för din kommentar! Gardinerna är mina favoriter! De är inköpta på Countrybymail.se De hänger uppe året om, helt underbara linnegardiner! Kram Jenny

      Radera