måndag 1 juli 2013

En närmare titt



Vi är precis i början på en ny, härlig vecka. Det ser ut att bli en riktigt fin dag här i norr. Sol, sol, sol- I love it!

Igår åkte maken och jag på årets första auktion. Det är alltid med pirr i magen som det sker. Det är så spännande att se vad man kan dyka på! Tyvärr var den ingen höjdare så vi åkte vidare och åkte på loppisar istället. Jag fick tag på en riktig goding men jag måste fota den så ni får se den en annan dag.

Jag hittade en lite närmare bild på bordet som jag skrev om i förra inlägget. Tänk att ett så slitet bord kan bli en sån favorit i ett hem. Det är så tur att vi alla är olika, eller hur?

På den här bilden kan jag förresten känna hur viktig den rosa blomman är för att ge en komplett känsla i rummet enligt Feng shui . Känner ni?

Ha en underbar måndag och tack för att ni vill titta in här!

Kram

Jenny

3 kommentarer:

  1. Jenny! Vill bara tacka för allt klokt du skriver och alla fina bilder från ert underbara hem som du delar med dig av. Din blogg är den första jag någonsin läste för flera år sedan och en av de få jag alltid kommer tillbaka till.
    Kram Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, fina du! Tack så hemskt mycket för dina ord. Jag blir alldeles rörd att du följt mig så länge. Det är ju jättelänge! För mig är det ett jättebra kvitto att den fortfarande funkar, trots mina downperioder då jag bloggat så sporadiskt.

      Hoppas du vill följa mig framöver också.

      Stor varm kram
      Jenny

      Radera
  2. Vilket underbart bord! Jättefint med pionen där oxå! Vädret är verkligen underbart och det är min första semesterdag..känns bra! :)
    Kram

    SvaraRadera