onsdag 14 augusti 2013

Rensning pågår



Jag behöver verkligen ta lite nya bilder här hemifrån. Men just nu ser jag inte bilderna, om ni förstår vad jag menar. I perioder, när jag är kreativ, kan jag se bilder överallt, men just nu går väl all energi och kraft åt till annat. Jag får bjuda på gamla bilder. Det får bli så.

Jag håller på att rensa ur skåp och saker. Hösten står alltid för nystart för mig och det ska bli riktigt skönt att rensa ut lite och göra plats. Egentligen skulle jag vilja göra en riktigt brutal utrensning men jag tror det får bli lightversionen ändå. Det skulle ju se lite roligt ut om det blev tomt här hemma *fniss*

Jag måste avsluta det här inlägget med så bra ord från William Shakespeare:

"Ingenting är i sig själv varken gott eller ont - det är tanken som bestämmer vilket det är".

Ha en fin dag!

Kram


2 kommentarer:

  1. Tack för inspirationen om rensning :) Jag har tänkt att rensa ordentligt i helgen ! Jag vill att det ska komma nytt, även i tanken.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är rensning en bra sak! Både i kropp och hem. Kram Jenny

      Radera