torsdag 20 februari 2014

Glad!


 Fina vänner behöver vi alla.

Jag hinner inte med mig här nu känner jag. Jag som bloggade så mycket innan jul! Ja ja, så kan det vara. That´s life.
Idag fick jag ett samtal från en underbar vän som jag har. Det värmer extra i hjärtat när hon ringer. När jag pratar med henne så fylls jag av possitivitet och jag känner mig glad långt efter att hon har lagt på. Det är en riktig vän! Tänk vad värdefulla de är, vännerna.

Hoppas att er vecka har varit bra! Det går mot vår vänner, jag hör hur det droppar i stuprören ute. Härligt! :)

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig angående bloggandet! Lika illa här, men jag hoppas att jag kommer igen längre fram i vår. Ja, visst är det härligt med vänner som gör att man känner sig glad. De är guld värda!
    Igår kändes det som våren var här, men idag döljs allt av ett decimetertjockt snötäcke, igen... Men, vi vet ju att våren är på väg!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
  2. Man har sina perioder! Kanske behöver längta ibland för att det ska vara riktigt kul? Här var det vintrigt vitt när jag vaknade i morse, vart tog våren vägen? Fast det är lite för tidigt för vår här uppe, men ändå. På tisdag ska jag träffa en vän som jag bara träffar någon gång om året, men jag tycker så mycket om henne och när vi setts har jag fått energi för lååååång tid framåt.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera