fredag 3 juni 2011

Betong (skalle)


Hej vänner!

Härliga fredag är här igen :) Gud så skönt! Jag har gått från halsont till dunderförkyld och känner mig rejält däckad. Vill verkligen bara komma på fötter igen. Det är jag nog om några dagar hoppas jag!

Helst vill jag bara vara ute eftersom allting blommar just nu! Syrén, körsbär, äppelträden och vissa blommor i rabatten och på vår "äng". Helt sagolikt vackert! Naturen har en fantastisk energi, ingenting kan slå den. Behöver man kraft så är det perfekt att ge sig ut. Man blir sällan besviken.

För att få lite energi inne så har jag plockat in en bukett med syréner som har fått hamna i vårt matrum vid mina favoritljusstakar. I love them! De tillhör verkligen mina favoriter hemma hos oss. Jag är en riktigt betongtjej även om jag inte har så många såna saker. Hellre få saker och sånt som jag älskar, i ren Feng shui anda ;)Duken är gjord av ett gammalt tyg som jag köpte inför vårt första reportage. Väldigt gammeldags och fint tycker jag. Blått funkar perfekt nu på sommaren.

Hoppas ni har en mysig helg framför er! Här blir det till att vila sig i form, rejält. Soffan, here I come.

Ha det så gott, vi ses!

Distanskram

Jenny

6 kommentarer:

  1. Här tar vi det ganska lugnt också, fast vi är friska. Bara sååå skönt med långledigt!:)
    Krya på dig!
    Kram grodmamman

    SvaraRadera
  2. Betong är snyggt! :)

    Krya på dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Nämen, jag läser i tidigare inlägg att din gamla blogg är borta... så galet och så tråkigt!!! Hoppas det bara är allt bloggerstrul som orsakar detta och att inläggen snart är tillbaka! Blogger har verkligen strulat det sista!

    Läser om hur vi får det vi ber om... tycker detta är jätteintressant och så sant!!

    Krya på dig nu så du får komma ut och njuta av allt grönt och alla dofter!

    KRAM från en "ny" följare!;)

    SvaraRadera
  4. Man blir totalt lyrisk den här årstiden, det måste vara det magiska norrländska ljuset! Vi njuter för fullt!

    SvaraRadera
  5. Krya på dig ! Hoppas att du snart blir frisk, så att du kan njuta av sommaren.

    Men det är inte heller dumt att ta det lugnt ibland :))

    Många kramar
    Anci

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du har kryat på dig nu över helgen! Håller med dig om att hellre ha få saker som betyder något. Jag är oxå svag för betong. Kram Johanna

    SvaraRadera