onsdag 14 september 2011

Most wanted


Jag behöver lite klädinspiration idag. Jag vet inte hur det är med er men allt regnande gör att jag behöver tänka på något roligare :) Jag tänkte att jag kunde visa mina most wanted kläder som jag fått span på idag.
Den fina ponchon is to die for, om ni frågar mig, och finns att klicka hem hos Nordljus. Så även de fina handvärmarna och sjalen.
Smyckena är Rabens Saloner och Odd molly koftan skulle jag också gärna ha i min garderob. Så mysig! Jag är en koftoman men hittar sällan exakt såna som jag vill ha. Den här var helt klart ett undantag :)
Hoppas att ni också fick lite klädinspiration idag. Själv blev jag shoppingsugen ;)
Nu håller jag tummarna för att vi får en solig dag idag. Ja tack!
Kul att så många hittade hit igår! :)Ha en skön onsdag!
KRAM 
Jenny

4 kommentarer:

  1. Ja nå var det flere enn deg som fikk lyst å fornye garderoben litt :) Sååå mye tøft og fint ! Toveklem:)

    SvaraRadera
  2. Åh, ponchon ser helt underbar ut! Det finns alldeles för mycket kläder man vill ha!:)..Det är verkligen kul med kläder! Har köpt på mig mer varma strumpbyxor att ha till kjolar och klänning, trivs verkligen i det!..och har köpt mig ett par bruna kängor som passar till det mesta! Skor skulle jag kunna köpa huur mycket som helst av..då är det inga problem med passformen heller!;) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för den här inspirationen, ponchon var ju verkligen "DO DIE FOR". Ska klicka mig in där genast!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Fina kläder, men jag är mest imponerad av ditt collage !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera