torsdag 27 december 2012

Trevlig helg!



Hej!

Jag fick en sådan spontan lust att titta in här och önska er en fin helg! Hoppas att julveckan har varit bra, mysig och påfyllande. Vi har fått snö, snö, snö i mängder och det blev bara så vackert idag när solen tittade fram. Jag kan nästan räkna dagarna på en hand som vi har sol i december och därför blir man extra glad i hjärtat när det sker.

I brist på solen kör jag konstant eldning med ljus istället :) Ifjol hade jag den här brickan i salen. Den gillar jag skarpt. Tyvärr köpte jag inte de här lyktorna ifjol inser jag nu..

Idag fick jag H&M´s vårkatalog också. Det känns alltid så komiskt att katalogerna kommer så tidigt. Men det gör faktiskt inte mig något. Jag såg en hel del fina saker till hemmet som jag kunde tänka mig :)

Ha nu en fin helg och tusen tack för era hälsningar här på bloggen. Jag vet att den haltar som halta Lotta just nu och därför uppskattar jag er så mycket som ändå troget besöker mig. 

Stor varm kram

Jenny

9 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en trevlig fortsättning på året och hoppas att 2013 blir ett fantastiskt bra år med hälsa och välmående.

    ♥ Stor kram från Västkusten & Camilla ♥

    SvaraRadera
  2. Idag har vi haft sooool!! God fortsättning på julen! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Och jag fick vårkatalogen från Ellos!:)
    Här töar det och snöar det om vart annat. Så tråkigt, jag tycker att det kunde vara vinter nu.
    Ha en fin helg du också!
    Kram

    SvaraRadera
  4. God fortsättning, hoppas du har det bra.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Vacker bild! Här eldas det också för fullt, det är extra mysigt nu när man är hemma med familjen och tar det lugnt. Varsagslyx., :)
    Kramar i massor /Anna

    SvaraRadera
  6. Tack för alla dina fina "blänkare" under året! Jag önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År!

    Kram Catharina

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt trevlig och mysig helg oxå! Det blev verkligen superfint med snön..och solen..å synd att det regnat nu men jag hoppas det blir vintrigt och fint snart igen!
    Superfint med de olika ljuslyktorna och den fina ljusstaken där på fatet! Ja man eldar ljus som en tok! :)
    Snart är det ett nytt år igen..tiden går fort! Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Få se vad 2013 har att berätta för oss...hoppas att det bjuds på glada överraskningar, lugn & harmoni, massor med kramar och att vi får en stor dos mod för att hjälpa oss att fatta svåra beslut och förstås att vi & alla i vår närhet får vara friska och fria från bekymmer.

    För min egen del måste jag jobba på balans i både det ena & det andra, men jag vet att någon klok har sagt "att vill man något nog mycket så...."

    Gott Nytt År Jenny!
    Kram från Anna V

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du haft det bra i helgerna! Och ja det är verkligen härligt när solen tittar fram, man har sånt behov av ljuset så här års! Det gör inget om det haltar, det avspeglar livet - det haltar ju ibland det med ;) Hoppas på ett bra 2013! Kramar Linda

    SvaraRadera