fredag 10 januari 2014

Helgens projekt

Ett fint blomstilleben är bra för hallen.

Då var det fredag igen. Så otroligt skönt, eller hur?

I helgen ska jag se om jag får lust att ta tag i vår hall och göra den lite mer vårig. Jag känner för att förändra den men har inte bestämt mig hur. Den behöver ett lyft. Efter att granen försvann så känns den ganska tom och det är aldrig en bra känsla för en hall (Fast hellre tom än proppfull!). Det är ju i hallen som energin kommer in i ditt hem för att sedan förhoppningsvis spridas vidare i hemmet. En otroligt viktig plats att lägga krut på skulle jag säga. Några bra ledord för hallen kan vara: inbjudande, välkomnande, ordning och balans. Då är man en god bit på väg. Så det får bli mitt helgfix. Förhoppningsvis.

Ha en underbar helg fina vänner! Tack för att ni tittar in.

Kram
Jenny


3 kommentarer:

  1. Så vackert arrangemang med blommorna!
    Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hallen är vårt nästa projekt. Lite svårt att få till det men jag ska klura ut något fint.
    Ha en skön helg
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Bra och tack för den påminnelsen och inspirationen!! Nu ska jag satsa lite mer på hallen.
    Ljuvliga blommor, både denna bild, och rosorna!

    Varm kram

    SvaraRadera