onsdag 15 januari 2014

Till Salu!



Jag har funderat ett tag på om jag ska sälja min kamera. Jag har nämligen investerat i en ny och kommer inte behöva två stycken. Jag har bara haft lite svårt att slita mig från min kamera eftersom jag varit så otroligt nöjd med den. Men det känns väldigt onödigt att den ska ligga på hyllan när någon annan kan få lika mycket glädje av den som jag har haft. Så idag kollar jag intresset här.

Kameran är en Canon Eos 50 D, ett suveränt, ljuskänsligt objektiv med stabilisator (för att lättare ta skarpa bilder) EF-S 17-55/2.8 IS USM, två batterier och en laddare. Minneskortet kan också hänga med, om ni vill det. Kameran är i mycket fint skick eftersom jag har varit väldigt rädd om den. Nypris för detta var 18 000 kr när jag köpte den för precis fem år sedan. Idag kostar bara objektivet 7390 kr. Jag vill helst inte skicka den eftersom jag är rädd att den kan skadas på vägen. Jag tänkte mig 6500 kr för allt.

Maila mig om du är intresserad. Först till kvarn!

Ha en fin dag!
Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg lurte på om kameraet ditt fortsatt er til salgs?
    Jeg har en mann som er på utkikk etter ett sånt ett, men han er i Afrika en ukes tid til, så derfor tenkte jeg at jeg iallefall ville høre med deg om du har fått solgt det eller ikke?

    Hilsen Guro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Guro!

      Jag fick precis en köpare men affären är inte helt slutförd än. Om hon skulle ändra sig så kan jag återkomma till dig. Det vet jag till helgen. Kram Jenny

      Radera
    2. Ok... Ja, gjør det! Takk :)

      Radera
    3. Hej Guro! Kameran blev såld. Hoppas du hittar någon annan som du vill ha. Kram Jenny

      Radera
    4. Ok, synd for meg. Men good for you! :)
      Takk, vi finner nok ett vi også, etterhvert ;)

      Tusen takk for at du svarte!

      Radera