fredag 14 mars 2014

Fina detaljer


 Drömpläd från Axlings.
  
Axling är min grej. Totalt. Jag skulle kunna fota Axlings livet ut. Är det någon som hör det här? ;) Dessa magiska saker har dykt upp i min fotolåda och jag blir alldeles lycklig. Det är god Feng shui att använda sig av saker som håller länge och har kvalité. Det kanske låter som en klyscha för vissa, men när jag vet att det är svensktillverkat, har kvalité och har en klassisk stil så blir jag lycklig. Så är det bara. Då är det värt varenda krona.

Nu gör jag helg, tar födelsedag, njuter av de fina blommorna jag fick av min man imorse och njuter av en, trots allt, väldigt bra dag. 39 år. Jag fick en känsla till mig idag att det här året ska bli ett av mina bästa i livet. Jag ska göra mitt bästa för det men jag vet att det är universum som bestämmer. Och jag följer med.

Ha en fin helg!
Kram
Jenny

11 kommentarer:

  1. Vilken härlig känsla, att året ska bli ett av dina allra bästa! Ha en riktigt fin helg, själv ska jag jobba.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild, med murgrönan (ser ut som det i alla fall, älskar murgröna på båge) och krispiga tulpaner mot det vita, och trädetaljer! Verkligen harmoni, så Feng shui!
    Önskar dig grattis på födelsedagen och hoppas och tror också att detta blir ditt bästa år!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Grattis kära Jenny!

    Tänk om jag bodde i Norrland, då skulle jag komma förbi med en bukett blommor till dig. Men jag skickar en hälsning istället så här via cyberspace.

    Kram från en annan Jenny som blir 41 i år.

    SvaraRadera
  4. GRATTIS !!! 39 år, ingen ålder, jag minns knappt då jag var 39..haa..haa...njut och ha det gott, och du..wow vad fint ni har det man njuter av dina fina bilder. Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Önskar dig det allra bästa!
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på födelsedagen!! Fast en dag försent...Hoppas att du blev firad ordentligt! Jag hoppas också att det blir ditt allra bästa år - hittills! För givetvis kommer det ju fler braiga och bästa år!!
    Må så gott!
    Varma kramar, Tove

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis lite i efterskott :-) Så ung fortfarande tycker jag som är myyycket äldre...hihii.
    Hoppas din dag blev fin och att du fick massor av paket och tårta!!

    Underbara bilder, ditt hem är fantastiskt fint, och så njuter jag av ditt rutiga golv, sååå charmigt!! ( som jag drömmer om att få liknande i år...vi får väl se hur det blir?? )

    Fin lördag! Kramen Paula

    SvaraRadera
  8. Ett stort GRATTIS till dig på födelsedagen ! Hoppas att dagen var underbar :)
    Ja, jag önskar dig det bästa året och jag ska försöka göra som dig: bara följa med.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  9. Varma grattiskramar Jenny!! Hoppas att du har haft en underbar helg o njutit av god mat o dryck o trevligt sällskap!!

    Ert hem ser som vanligt fantastiskt hemtrevligt o harmoniskt ut. =)

    Namaste! Veronica

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott, stor varm kram från mig med!
    Skorpan

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott Jenny!
    Hoppas att födelsedagen blev en fin dag med gott fika, några presenter & kramar :)

    Så fint ni har det & blommorna ger en alldeles underbar känsla!
    Kram från Anna V

    SvaraRadera