måndag 24 mars 2014

Nya tag!


Önskar jag kunde ge er ett paket allihopa. Tags Norrfrid.

Jag vill börja med att tacka er för ert fina stöd, era kloka ord och er förståelse. Det är inte alltid man får den faktiskt. Och hur ska man kunna begära att andra som inte varit med om det här förstår? Det går inte. Så är det nog med alla svåra saker i livet. Man förstår först när man är där själv.

Helgen är över och det är dags att ta nya tag. Solen kom som en vårpresent och hela mitt väsen krävde att jag skulle vara ute och fylla på energi. Det hjälpte verkligen! Igår började energin att spira och jag började känna mig riktigt glad igen. Tillbaka i rätt energi :) :)

Man måste få bryta ihop ibland. Men det är lika viktigt att inte stanna där för länge. Man har ju alltid ett val även om det kan vara ruggigt svårt ibland att göra rätt. Jag är redo för en ny, spännande vecka. Med nya tag. Och läsförbud.

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Visst måste man få bryta ihop ibland, så är det bara! Jag tror att man behöver det, och det kan kännas lättare när man sen kommer upp till ytan..
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om inte annat rensar det kroppen. Det är ganska skönt. Kram Jenny

      Radera
  2. Ja, inre styrka är att våga visa sig svag, bryta ihop och resa sig igen! Njut nu av en solig och skön vecka!
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera