fredag 17 oktober 2014

Livstecken och köpstopp

Hej hej!

Ledsen att det uppdateras så sällan just nu, det är minst sagt lite mycket :) Att flytta från hus är minsann inget litet projekt ;) Men det känns skönt att dagarna tickar på och att vi snart får avsluta den här resan. Jag känner mig så redo jag kan bli för det nu. Självklart kommer det att kännas konstigt men det blir bra. Det känner jag.

En sak är säker. Jag lär inte få köpa ett spillkum till på 100 år (eller någon annan keramik heller för den delen). Det finns gott om den varan har jag märkt ;) Tänk att det kan vara så kul? :) Jag gillar det, det är kanske tur att vi kommer ha två ställen att bo på ;) Det lär inte fattas något någonstans ;)

Nä, nu hinner jag inte riktigt mer, men ha en riktigt skön helg!

Kram
Jenny


8 kommentarer:

  1. Vilken cliffhanger! ;) Två ställen att bo på! :) Låter spännande det! :) Ha en fin helg! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur? ;) Jag får berätta mer sedan. Kram!

      Radera
  2. Jag förstår att du har mycket just nu :) Kul att det rör på sig. Jag måste nog ta ett beslut och våga för att något ska hända.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är dit man kommer på något sätt. Och inser vad som hindrar en för att komma framåt. Det är en tröskel man måste över. Du kan! Kram Jenny

      Radera
  3. Spännade! Fortsatt trevlig helg! Anna

    SvaraRadera
  4. Kände precis som Lisbeth: TVÅ ställen? :D Hoppas din helg var bra och bjöd på fint väder. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart har det funnits en anledning till att vi säljer ;) Jag får berätta mer om det sedan. Kram!!

      Radera