fredag 28 november 2014

Reportage, instagram och helg



 Reportage i Gård och torp nr 10 finns ute nu. Foto Jenny Karlsson

Goda ting är tre sägs det. Idag är det så här också. Först vill jag tipsa om att Eijas och mitt första reportage finns ute i butik nu. Surrealistiskt. Jag har inget annat ord. Jag känner mig otroligt tacksam över att jag får chansen att göra det här.

Som tips nummer två har jag givit vika för det oundvikliga. Jag har skaffat instagram. Ni vet ju att jag inte riktigt känt att det är mitt forum men om ni vill ha koll på vad jag gör i jobbet, så får ni chansen att följa mig där nu! :) Ni hittar mig på instagram.com/jenny.k.karlsson
Jag blir jätteglad om ni vill titta in och säga hej :)

Så var det sista grejen. Helg. Ljuva sak! Första helgen utan total kaos och uppbokningar. Så nu återstår bara julmarknaden, julfix, släktbesök och det vanliga helgfixet. Det räcker gott det. Och så favoriten. Skidskyttet!! :) :) Som jag har väntat! :)

Ha en helt underbar helg! Tack för att ni tittar in här.

Kram
Jenny

6 kommentarer:

  1. Hurra för goda ting ! :)
    Jag ska springa till affären och köpa tidning så fort jag kan. Spännande att se !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt! Plötsligt händer det! :) Stort grattis! Jättefin bild! Jag ska köpa tidningen i helgen! :) Jättekul att du finns på instagram oxå nu! Ha en härlig helg och kanske ses vi på julmarknaden! Hoppas den vackra frosten ligger kvar! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag tycker att du verkar ha en jättefin blogg som jag gärna skulle vilja läsa mer av. Dock så ser jag faktiskt knappt vad du skriver eftersom texten är så ljus. Det kanske är något som du skulle kunna ändra på? Och nej, jag är inte 80, bara 30... :)

    Spännande med ditt nya företag! Lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till det första reportaget! Jättefin bild! Så kul!
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt med reportaget! Grattis! Nu ska jag in och adda dig på Instagram, vi ses! :)

    Kram Malin /Lillpiga

    SvaraRadera
  6. Hej Jenny!

    Skickade just precis en förfrågan via instagram åt dig, (hallkulla)
    Hoppas allt väl i nya hemmet och att ni snart känner för att kalla det till hem, det lär väl ta en tid i nytt hem.
    Allt gott till dig, vännen! Läser flitigt dina välformulerade inlägg och beundrar din inre kraft samt ser fram emot lite foton snart från ert nya hem! Hoppas katten klarat flytten väl. Är lite dålig på att kommentera men finns här lite sådär osynligt!
    Julkram
    Pi

    SvaraRadera