fredag 20 december 2013

Mer hall



Det är inte långt kvar nu. Julen står för dörren. Jag har inte hunnit med allt som jag skulle vilja göra. Det finns ganska många pyssel kvar på önskelistan. Men det får nog vara. Det räcker gott med vad som blivit. Jag gillar den här gula känslan som blir av ljus. De sprider en sorts värme som vi behöver så här års. Årets mörkaste dag. Den räknar jag gärna ner! För ser ni, nu vänder det efter det :)

Ha en underbar helg! Jobba inte ihjäl er. Njut av nuet.

Vi ses på måndag!

Kram
Jenny

8 kommentarer:

  1. Vilka vackra saker du har, speciellt vedkorgen - helt fantastisk!!
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det, det ser verkligen ut att råda harmoni i ditt hem! Vilken fantastisk hall, och granen passar perfekt också! Ler när jag läser om din morfar och hans relation med granar, min morfar var likadan, han var trädgårdsmästare och borrade också hål och flyttade grenar för att få en perfekt gran!

    Hoppas du får en fin och harmonisk jul!

    SvaraRadera
  3. Så juligt, men lugnt och fint! Jag gillar att det vänder nu, sen snön försvann här är det bara kolsvart, regnade nu när jag åkte hem från jobbet, tyckte inte jag såg nånting alls. Ikväll tar vi in granen och lägger klapparna under, det blir mysigt!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga julbilder du bjuder på!!
    I förra inlägget oxå!!
    Supermysigt!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Så utrolig koselig du har det! Her fikk man virkelig julestemning! Sååå fint! Flott blogg du har også ;-) Hit kommer jeg gjerne tilbake ;-)

    Ha en herlig lørdag! Kos deg masse!

    SvaraRadera
  6. Hej! Så fint! Ibland gör det inte så mycket att man inte hunnit "allt". Jul blir det ju ändå. Längtar mest efter juldagen när all ro och frid infinner sig och tiden blir hur lång som helst! Ha en fin helg!
    PiaFia

    SvaraRadera
  7. Superfint! Såå fina paket, tomtetofflor och fina detaljer! Mysigt minne du har av din morfar! Härligt med likheter oxå! :) Ha en fortsatt fin helg! kram

    SvaraRadera