fredag 9 maj 2014

Löpare, tankar och helg

 Ljuvlig linnelöpare hos Norrfrid.

Ännu en helg närmar sig och jag känner mig nöjd med veckan. Den har gått fort och just nu är jag riktigt glad för det. Det snurrar en hel del i mitt huvud och jag väntar svar. Det gäller att invänta dem. När tiden är inne kommer de. Men ibland tryter mitt tålamod big time. Jag vill ha svaren - typ NU!

I helgen ska maken jobba vidare här hemma, blir vädret ok kanske han putsar färdigt fönstren (halelulja!!) och sedan måste perennjorden ut på planteringarna. De skriker efter lite näring just nu!
Det finns alltid att göra när det är helg, eller hur?

I morgon börjar hockeyvm också och det är eurovision. Jag håller på Sanna! Alltid kul när det händer något på tv-fronten som man gillar :)

Idag blir det bild från Norrfrid igen. Fina, fina Norrfrid. Vad jag älskar det huset. Om ni någon gång funderar på en tripp norrut, tveka inte att boka in er där. Det är fantastiskt. Jag säger inte mer. Var där och fotade de mest ljuvliga löpare man kan tänka sig. Vill verkligen ha! Jag måste nog köpa en i varje färg till vårt matrumsbord. Åhh så fint det skulle bli :)

Ha en skön helg!

Kram
Jenny



1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild! Är det linnelöpare? Älskar de från Axlings! Har en naturbeige lr hur man säger som jag tokgillar! Jaa, jag håller med! Norrfrid är fantastiskt och de nya rummen på övervåningen blir än mer fantastiska än tidigare rum...hur det nu är möjligt när det är så fint redan sedan innan. Det är inte ofta man får uppleva såna hus! Jag får puls när jag ser nya rummet Ombonaden! :)
    Hockey är inget för mig men melodifestivalen ska jag se! :) Ikväll slapparkväll och sen är det ganska fullt upp resten av helgen! Ha en fin helg! Kram :)

    SvaraRadera