söndag 18 maj 2014

Sommar

  Jag tar in vitsippor från tomten.
Hej vänner!

Jag hade tänkt att ni skulle få se lite bilder från huset idag men det blev ingen tid för det. Den här veckan som kommer är det riktigt mycket också och jag bävar lite inför det. Men ibland kan det vara en bra övning att behålla sig själv i nuet. För att inte bli stressad. Övning, övning! Detta livet går ut på övningar.

Idag har vi haft årets första sommardag. Så otroligt ljuvligt! Varmt så det förslår, träden och grönskan har exploderat. Ljuva, ljuva sommartid. Äntligen visar du dig.

Hoppas ni får en fin vecka. Hinner jag ska jag titta in här med nya bilder men det är tjockt den här veckan. Riktigt tjockt.

Ha det gott!

KRAM
Jenny




4 kommentarer:

  1. Jag har påbörjat en skoningslös rensning i huset och tvättar undan vinterns damm från soffklädslar, mattor och gardiner.
    Önskar att det var klart för längesen men det är först nu energin kom till mig att ta tag i just i det.

    Här har vi inte några sommardagar än men snart reser vi till Mallorca och ska vara borta 2 veckor.
    Innan vi åker vill jag så gärna göra rent i huset och fixa iordning sommarens garderober så vi kan njuta av lediga semesterveckor även när vi kommer hem :)

    Hälsningar Anna V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart att komma hem till en ny, härlig energi. Hoppas ni får en ljuvlig resa! Mallorca är fantastiskt. Kram Jenny

      Radera
  2. Så vackert foto! Ja vilken dag det var igår! Man får passa på att njuta helt enkelt! :) gjorde inte många knop igår! Grönskan har verkligen exploderat...nu får man passa på att va ute så man inte missar det fina, är ju som finast nu när det är nygrönt! :) Ha en fin vecka du med! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att det går så fort nu. Allt blommar samtidigt. Jag hinner inte njuta! Kram Jenny

      Radera