måndag 2 juni 2014

Köket och skafferi












Tjoho tjohej. Måndag igen. Ser ut att bli en riktigt fin dag här och jag klev upp riktigt tidigt och jobbade bort mina projekt så att jag kan njuta av dagen. Behöver luft, ljus, trädgård.

Idag tänkte jag visa er några bilder från köket. Det är ett av mina favoritrum i det här huset. Blev ännu bättre när maken gjorde ett tillhörande skafferi i passagen bredvid. Tänk vad bra de tänkte förr! Ett skafferi är verkligen underbart. Överskådligt och lätt att hålla reda på (eller packa fullt om man vill det). Oerhört tacksam över det <3 Jag älskar dessa småskrubbar som vi har i huset. Använder man dem på rätt sätt kan de vara suverän förvaring. På övervåningen har maken gjort walk in closets av dem. Men det tar vi en annan dag.

Ha det gott!

Kram
Jenny


5 kommentarer:

  1. Såå fint Jenny! Värsta inredningsreportaget! :) Lantligt och fint och jag gillar träet som bryter av!..å det rutiga golvet! Jag vill oxå ha vedspis! :) Underbart skafferi! Snacka om perfekt skafferi med värsta perfekta burkarna!..positivt alltså! :) Så där välstädat skulle det inte va hos mig! :) Såå mysigt med såna småskrubbar som man kan använda till diverse förvaring! Väldigt snygga foton Jenny! kram

    SvaraRadera
  2. Praktiskt, vackert, ombonat, ljust, luftigt och alldeles underbart!
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  3. Underbart kök, förstår var det är ditt favoritrum. Ro givande, snyggt, ombonat och alldeles, alldeles underbart!
    Skafferiet is to die for måste jag säga, japp dem tänkte verkligen rätt förr i tiden!
    Ha en underbar vecka!
    Kram Amie

    SvaraRadera
  4. Förstår varför det är ditt favoritrum. Hade jag ett sånt kök skulle jag vara där jämt ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Superfint!! Attans vad ni är duktiga du och din man som får allting så harmoniskt o alltid med jättefina detaljer. Jättekul att du tar oss med på en rejäl rundvandring i ert vackra hem. =)

    Längtar efter nästa inlägg!!

    Kramsingar Veronica

    SvaraRadera