onsdag 16 april 2014

Brickbord och påsk


 Numera två bord i salen.


Hej och hå. Den här veckan har varit intensiv. Många bollar som arbetas samtidigt. Det brukar ju vara så. Ketchupeffekt. Jag ser fram emot lite vila i påskhelgen. Och värme! Nu kommer den verkar det som :)

Utöver påskfirande kommer maken att börja ta tag i trädgården. Vilken härlig känsla! Känner jag mig själv rätt så kan jag nog inte hålla mig från att be om att få ut hammocken :) Lite tidigt kanske men jag längtar så vansinnigt efter en meditation där ute.

Idag blir det bilder från vår sal. Den har utökats med ett litet brickbord till. Bord kan man aldrig få för många av tycker jag.

Hoppas att ni får en riktigt fin påsk. Det finns nog risk för att jag tittar in här under påsken om vi inte fastnar helt ute ;)

Sköt om er!

Kram
Jenny

7 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort! Älskar såna brickor och har i flera olika storlekar som jag gillar att ställa samlingar med ljusstakar på m.m. Smart att göra ett litet brickbord av en sån större! Du har såå fin sal! Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de mysiga! De är verkligen användbara också. Jag får nog samla fler :) Tack snälla! :) Kraaam!

      Radera
  2. Så fint!
    Idag jobbar jag sista skiftet för veckan sen ska njuta av några lediga dagar med utflykt, god mat, påskgodis, frisk luft och solsken hoppas jag :)

    Glad påsk!
    Kram från Anna V

    SvaraRadera
  3. Men åhhhh så fint, jättefina bord ! Ha nu en fin påsk fina du, Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Så himla snyggt!!! Glad Påsk! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. En riktigt fin påsk till dig med!
    Låter härligt att meditera i hammocken...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är alltid lika vackert här !
    Jag önskar dig en mysig påsk !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera