tisdag 12 november 2013

Advent närmar sig

Advent i vårt kök ifjol.

Det börjar ju faktiskt närma sig advent och jag funderar lite på hur jag ska dekorera i år. Vissa år har jag haft mycket vitt och grönt, andra (de allra flesta) har jag haft en del rött, och när jag tittade i min fotokatalog blev jag lite förvånad över att jag faktiskt tagit några bilder på hur jag dekorerade ifjol.

Det blev tydligen lite rött ifjol också :) Ja, det tål att grunnas på som vi säger här i norr.

Ha en fin tisdag!

KRAM
Jenny


5 kommentarer:

  1. Åh så fint!! Ja nu börjar det närma sig, men jag brukar aldrig förstå det förrän vi är där och då får det komma av sig självt, piffandet alltså. Men i år har jag t.o.m. Köpt blockljus till staken, så något framsteg i planeringen har det blivit. ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! Jag hoppas vi får se extra mycket av ditt hem den här mysiga tid som väntar. Tycker du har ett underbart hem!! Skickar massa kramar och hoppas att din julkänsla ska infinna sig. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! :) Jag ska jobba på det och komma till skott med lite julbilder till er :) Kram Jenny

      Radera
  3. Så fint! Jag gillar de röda detaljerna!

    SvaraRadera