fredag 15 november 2013

Äntligen fredag!

Det är i vila saker händer.

Jag har längtat efter den här fredagen. Det ska bli otroligt skönt med helg. I helgen ska jag på allvar börja fundera på adventspyssel och dekoration. Så roligt det ska bli! :) Vi fick lite snö igår och då kom genast lite mer julkänsla fram.

Jag hoppas ni får en riktigt härlig helg! Tusen tack för att ni vill titta in här och dela med er i kommentarer och mail. Det värmer verkligen i mitt hjärta!

Ha det gott!

KRAM
Jenny


2 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt med snö, då förstår jag att det blir adventskänsla! Jag ska pyssla lite i helgen, plocka lite mossa och fixa lite med hyacinter.
    Ha en fin helg, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Härlig skylt du visar, skönt med helg eller hur, snart ska jag också julpyssla. Kraaam Anette

    SvaraRadera