måndag 18 november 2013

Måndag igen



Är det bara måndag och fredag nu för tiden? Jag försöker vara i nuet allt jag kan men på något sätt känns det som om veckorna försvinner. Jag hittade en julbild när jag gick igenom lite bilder och kände mig plötsligt lite ångerfull att jag inte köpte den här mattan när jag produktfotograferade den för Nordljus. En ljuvlig matta från Nyblom Kollén. Sånt är livet :)

Nu ska jag göra min dagliga meditation för påfyllnad och klarhet. En av höjdpunkterna på dagen.

Ha en fortsatt skön måndag!

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Jättefin matta! Och det är väl inte för sent än, jag tyckte det var precis den jag såg på en affär idag. Om inte så fanns det snarlika.

    Kram till dig,
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja fy så fort det går! Nu vill jag ha snö så det blir lite ljusare och så man blir piggare och får julstämning! Jättefin matta! Kommer ihåg att jag oxå ville ha den! :) Skulle va jättekul om du tittar ner på marknaden! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag såg nog mattan på bild här hos dig och tyckte oxå den var fin.. så jag var bara tvungen att köpa en. Kommer nog fram närmsta veckorna igen, då det är min "julmatta".

    SvaraRadera