fredag 22 november 2013

Bara jag

 Bild på mig tagen ifjol som är ganska mycket jag.

Att fota sig själv är en konst i sig tycker jag. Att befinna sig i rätt ljus. Stå på rätt ställe. Få fokus på rätt ställe och stå helt stilla. Jo man tackar! Sedan är det redigeringen. Att förstärka bilden och se till att den förmedlar det man vill förmedla. Jag kan inte säga att jag direkt trivs med att stå framför kameran ( det är väl därför jag håller mig bakom) men därför är den utmaningen så kul!

Så idag blir det helt enkelt bara jag. På en bild.

Ha en underbar helg!

Kram
Jenny

9 kommentarer:

  1. Vackra vackra Jenny! Känner igen allt du skriver om att stå hellre bakom kameran! Men tro mig DU har ingen orsak att gömma dig bakom kameran!
    Önskar dig en skön helg! Läser fortfarande flitigt din blogg o njuter av dina vackra bilder men är just nu rätt dålig på att kommentera!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa vän! Det är verkligen en utmaning att stå där framför kameran. Man vill ju gärna att det ska bli något naturligt och något som känns som "jag". Här kände jag det. Jag förstår dig, är lika dålig jag på att kommentera. Ha en underbar helg! Stor KRAM Jenny

      Radera
  2. Det är en jättefin bild! Ja, på mig existerar knappast några bilder, jag håller mig alltid bakom kameran.

    Trevlig helg, kram
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Du är väldigt vacker och så jättefina bilder du bjuder på!
    Njut av helgen.

    Kram från Anna V

    SvaraRadera
  4. Det är en underbar bild och du är så vacker !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild på dig! Underbar.
    Jag skulle verkligen själv behöva ställa mig framför kameran för att kunna byta profilbilden på mig men herregud vad det tar emot. Blir alltid så nervös framför. Är mycket hellre bakom.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin bild på dig!!! Passade så extra bra att hitta den nu när jag tittade in, det var sååå längesedan... Blir så glad när jag ser dina fina bilder och förstår att livet är bra:) Har inte bloggat lika mycket den senaste tiden men desto roligare att läsa ikapp nu:) Kram

    SvaraRadera
  7. TACK rara fina! Ni är helt underbara! Jag är så tacksam att jag har så fina läsare som ni! Stor KRAM Jenny

    SvaraRadera