torsdag 4 augusti 2011

Följ naturen


Hej Goa, söta, rara, bästa bloggläsare!
Hur har ni det?
Själv försöker jag njuta av makens sista semstervecka och hitta på allt kul som går innan vardagen återvänder. Lite sorgligt är det allt att det redan är augusti eller vad tycker ni?
Jag har haft en fantastisk sommar så jag klagar inte. Den här sommaren kan jag leva på länge.
När jag flyttade till hus så var en sak jag önskade mig mest en trädgård. Att kunna gå ut på en egen plätt och inte behöva ha en anledning för att gå ut. En härlig känsla! Under våra nio år här har den verkligen används också, i alla fall till att jobba i ;) 
Jag tycker fortfarande att trädgård är otroligt givande och roligt och det är det första man ser när man tittar på hus. Otroligt viktigt alltså! Det är med trädgården du lockar till dig god energi så välj med omsorg vad du har där ute och följ naturens former så mycket du kan. Ett litet Feng shui tips från mig idag :)
Ha en riktigt fin dag mina vänner! Tack för att ni tittar in och jag ska skicka upp en önskan att kreativiteten snart är tillbaka ;)
Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Vilken sagolikt inspirarende bild! Stenarna... gången... krukan. Nu vill jag ut i min egen trädgård och ta krafttag igen :-)
    Kram Sussie (Granne med Selma)
    P.S Det är så många gånger jag försökt kommentera hos dig. Ibland går det, ibland inte. Jag hoppas det funkar denna gång om jag väljer anonym profil. Min Google-profil fungerar inte... D.S

    SvaraRadera
  2. Den bilden är harmonisk, vacker och underbar!!!! Kram J

    SvaraRadera
  3. Tack för tips ! Det behövs ska jag säga. Din bild inspirerar och även text. Jag SKA försöka bli bättre i trädgården.

    Kram & njut av sommaren som fortfarande är här !!
    Anci

    SvaraRadera
  4. Härligt med en massa olika stenar i trädgården. Jag tar in mer och mer numera här hemma, det blir så fint och avgränsande mot gräsmattan. Dock är inte maken med på allt än, men det tar sig med tiden har jag märkt.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild! <3
    Hittade din blogg av en slump.. ska fortsätta att kika runt här nu.
    Hoppas att sista semesterveckan blir härlig för er!
    Kram

    SvaraRadera