onsdag 17 augusti 2011

Mer klädinspiration

 Bilder lånade från cream-clothing.com

Bilder lånade från mq.se
Vet ni, jag lovade ju att visa några fler inspirationscollage och idag får ni dem :) Jag vet inte ens om ni är intresserade av mina klädcollage här på bloggen? Hoppas det för det är ju verkligen kul att göra dem :) Det här är ju framför allt en inredningsblogg, och har alltid varit det, men för min egen skull åtminstone så har jag skapat några collage till. Även om man inte köper något så är det alltid kul att fönstershoppa lite :)Jag har ett intresse av kläder, och har alltid haft, men det är aldrig något jag tänkt att jag skulle skriva om här på bloggen. 

Mina tankar kring kläder är samma som i övrigt i livet. Feng shui tankar. Jag försöker så gott jag kan att köpa det bästa jag har råd med och istället för att köpa något substitut så väntar jag hellre på det jag verkligen vill ha. Det kallas rikedomstänkande inom Feng shui. Jag brukar inte bara bli nöjdare av att göra så, det brukar bli billigare i längden också.


Hur som helst. Här har ni några axplock från några märken som är lite billigare men väl så fina!
Hoppas ni får en underbar dag! Vi har soooool :)
KRAM
Jenny

5 kommentarer:

  1. Superfina kläder! Vill ha!:) Tycker det är jättekul att se såna här collage! Man blir inspirerad och får lite tips! Jag ska försöka se över min garderob och se om jag kan kombinera ihop mina kläder på nya sätt för att förnya dom.."behöver" inte så mkt nytt och gillar fortfarande mkt av det jag har!..är väl för att jag kör nån slags "klassisk" stil som inte går ur tiden.. :) Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jo jag gillar dina collage, blir inspirerad och sugen;) Tyvärr är inte jag så bra på det där med rikedomstänkande.....Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Superfina kläder Jenny! Så brukar jag också tänka och jag tror att jag tjänar massor på det, både pengar och känsla av att unnamig själv sådant jag verkligen vill ha. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jätterfina kläder du visar, just collage ger en bra överblick om vad man kan matcha ihop, och i blid nr 2 skulle jag kunna tänka mig precis allt jag såg. Superfint!! Spännande med Feng Shui tänk även inom kläder.

    Kraaam Paula

    SvaraRadera
  5. Men jisses vad snygga kläder du visar!!!!
    har suttit och dreglat över allt snyggt dom visar på hemsidorna. Vad snyggt du gjort collaget. Får jag låna bilderna från dig och länka med din blogg :) Vill bara visa hur snygga kläder det finns och hur finnt du gjort :)

    Kram/Sofia

    SvaraRadera