fredag 12 augusti 2011

Höstkläder

 Godbitar från Oddmolly. Bilder från oddmolly.com
Skor från Brandos. se Love them all!
Höstens mode från Rabens saloner. Så snyggt så att jag får gåshud! Så här vill jag se ut i höst.


Godmorgon!

Jag fick frågan om jag inte kunde visa lite av de kläder jag spanat in inför hösten och idag kunde jag inte låta bli att knåpa ihop några inspiraitonscollage. Jag har massor med olika märken som jag gillar och tyvärr hinner jag bara med ett par idag men får jag tid över ska jag göra flera så att ni får se. 
Jag brukar variera dyra med billiga märken, precis som i inredningen :)
Här har ni dagens ursnygga kläder från Odd molly, Rabens saloner och en del skor jag kan tänka mig i höst. Håll tillgodo!

KRAM
Jenny

3 kommentarer:

  1. mmmm hösten ser lovande ut....Ha en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Superhärliga kläder och skor!:) Nu vill man ha massor av koftor i kylan!..Kul med kläd och sko-collage! Så fint i hallen nedan och så smart med mattorna! Ang. att kommentera osv i inlägget ännu längre ner så är jag oxå kluven. Man blir ju jätteglad när folk kommenterar hos en men vet att jag själv inte alltid hinner kommentera hos andra heller..men jag försöker kommentera så gott jag kan för jag tycker det är roligt oxå! Sen så är det ju kul att se vilka som besöker ens blogg! Ha nu en trevlig helg! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Kläder precis i min stil, så mycket snyggt! Trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera