måndag 8 augusti 2011

Vardag igen


Då var det vardag igen. Tänk så tomt det kan kännas. Även om jag gillar vardagen så kommer den alltid lite för plötsligt på något sätt. Här har den kombinerats med en massa regnande vilket gör att man tror att hösten redan är här, men det är den ju naturligtvis inte.
För mig har hösten alltid stått för nystart. När jag tänker tillbaka så har jag nästan alltid påbörjat något nytt om hösten och så blir det även i år. Just nu väntar en slutuppgift i mina studier och sedan har jag gjort mitt på skolbänken ett tag. Efter det väntar nya utmaningar!

Hoppas att ni har haft en riktigt bra semester ni också och ni som har något kvar fortsätter att ha det. Själv ska jag ta och spana in lite snygga höstkläder innan det är dags att ta tag i vardagen på allvar. I år tror jag det är all time high på kollektionerna från mina favoritmärken. Jag vill ha ALLT! :)
Ha en underbar dag!
KRAM
Jenny

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny, så spännade höst du har att se fram emot! Jag går också igång på hösten, då lever jag upp! Förutom sommaren så är hösten min favoritårstid men i takt med ålder så har även känslan kommit för vad som kommer EFTER hösten och det har blivit mer o mer påtagligt för var år, det beror givetvis på hur man lever och bor och jag älskar ju julen men just jan, feb, mars kunde raderas ur almanackan. Höga elräkningar, trögstartade bilar och en massa snö att skotta, allt är vackare om sommaren och hösten...höstkläder vill jag också shoppa, jag gillar stövlar, sjalar och tjocka tröjor mer än shorts=) Så snygg ljuslåda du hade där och vilken fin gammal ljusstake i inlägget längre ned. Ha en bra sensommar! Mari.

    SvaraRadera
  2. Hej! Dela gärna med dig på bloggen av lite höstklädesinspiration från "dina märken":)

    SvaraRadera
  3. Så fin bild! Skulle kolla om du inte hade nåt nytt inlägg för i min bildlista är det 5 dagar sen sist och så ser jag ju nu att du har nytt inlägg..måste va nåt fel på min länkning..måste kolla upp det! Jättefin bild! Ja, det är lite trist med vardag igen och trist väder blev det ju oxå! Hoppas på mer sommar igen! Det är härligt med kläder på hösten när man får klä på sig lite med tjocka strumpbyxor och kjolar och lager på lager! Men...gillar inte hösten..måste liksom vänja mig..är motsträvig först men när den väl är här gillar jag den mer än jag tror..har separationsångest från sommaren! :) Ha det! Kram

    SvaraRadera