måndag 22 augusti 2011

Kattgos


Poff, sa det och helgen var slut. Underbart är kort, så är det bara.
Hur har ni haft det i helgen?
Det var länge sedan jag visade några bilder på gumman nu. Hon styr och ställer här hemma i vanlig ordning och är nöjd och glad som alltid :)Älskade gokatt! När matte solar så hänger hon på, det kan ju faktiskt hända något och det vill man inte missa! :)
Nu i Augusti fyllde hon tio år. Helt galet vad tider går. Vi fick henne för fem år sedan och jag är så lycklig över det. Hon är en stor glädjespridare.
Hoppas ni får en riktigt fin måndag mina vänner. Ni är underbara och värda allt gott.
KRAM
Jenny

8 kommentarer:

  1. Äskar katter! Har en svart hankatt som är så lat! Sover 23,5h per dygn! Har du läst boken Wabinsabi? Såg den på AdLibris och tyckte att den verkade bra! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Ja, ett hem utan katt är bara ett hus!
    Själv har jag 3 katter och 2 hundar..
    Skorpan

    SvaraRadera
  3. Elsker katter så mye!! Og jeg er virkelig avhengig av mine to. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dem. Det er så deilig å komme hjem møtt av dem springende med mjauing som velkomst. Det føles trygt og godt. Håper du får mange fine år til med din elskling :)Så fin ho er.

    Aina

    SvaraRadera
  4. Ja, katter är underbara! Min lilla signe låg på mig i soffan igår kväll och vi åt prosciutto båda två, hon älskar det! :) Min lilla "italienska" katt gillar även mozarella!:) Det är verkligen hemtrevligt med katt och jag älskar att borra ner ansiktet i den gossiga pälsen! Tänk att C är så gammal redan!:) Kram

    SvaraRadera
  5. Som hundvän vet jag precis hur ljuvligt det är att komma hem till sitt älskade husdjur, i vårt fall till våra två små söta bichon frise hundar! Glädjespridare är minsann ett bra ord för att beskriva husdjur, vare sig det är katt eller hund! Kan verkligen inte föreställa mig ett liv utan djur men som tur behöver jag inte heller!

    Önskar dig Jenny, många gosiga stunder med din söta katt!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  6. Och hon är söt också :)

    Mina två katter ger mig mycket glädje. Men jamande på morgonen kan jag vara utan...

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  7. Så fin hon är, är det en Burma? Fina bilder. Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Hon är så söt :-) Å vad roligt att se en bild på dig också! Kramis

    SvaraRadera