torsdag 18 augusti 2011

Lycka!


Det måste varit framgångsnaglarna som hjälpt mig, (RÖTT står även för framgång inom Feng shui;)). I skrivande stund har jag avslutat min sista kurs i grafisk formgivning :) Min slutuppgift blev godkänd och jag är färdig:) TJOHOOOOO! :)  Fantastiskt roligt har det varit, jag har lärt mig massor och nu gäller det bara att hålla igång mina kunskaper och göra något roligt utav dem! Att läsa är otroligt givande men just nu känner jag mig rätt nöjd. Och stolt!:)
Det här ska jag ta och fira :) Med vad vet jag inte men det är helt klart värt något extra när man slitit i 10 månader :)

Ha en fortsatt UNDERBAR dag käraste bloggisar!
KRAM från en lyckorusig
Jenny

9 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig!:) Klart att du ska fira att du fått godkänt och är klar med kursen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis fina du så skoj. klart du ska vara stolt och passa på och fira. kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Grattis till slutuppgiften. Njuta av att du är klar och fira ordentligt :-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. STORT GRATTIS!! Lycka till i framtiden :-) kraaaam

    SvaraRadera
  5. Tjjoho, stort grattis till dig!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. ÅH grattis! Va skönt att va klar och godkänd! Nu kan du pusta ut inför kommande uppgifter!:) Passa på att unna dig nåt nu! Kram :)

    SvaraRadera
  7. Varmt grattis!!! Njut av lyckoruset o se fram emot nya utmaningar! Kramsing från Veronica =)

    SvaraRadera
  8. Stort Grattis vännen! Bra kämpat! Jag vet känslan! :) Det är helt klart värt att fira! Många kramar / Linda

    SvaraRadera
  9. Stort, stort GRATTIS! Vad roligt :) Åsså ska du få jobba på Nordljus. Vilken lycka.
    Trots att jag passerat butiken flera gånger, ja via E4an förståss har jag aldrig lyckats pricka några öppettider - men kanske innan året är slut :)

    Lycka till med nya jobbet.

    kramkram/Sara

    SvaraRadera